دسته‌بندی‌ها

توجه : تمامی مطالب این سایت از طریق ربات جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران توسط آیدی موجود در بخش تماس با ما، به ما اطلاع داده تا مطلب حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).
یک احساس ناخوشایند طبیعی در انسان

یک احساس ناخوشایند طبیعی در انسان

نمونه سوال محتوای آموزشی پرسش و پاسخ آزمون آنلاین درسنامه آموزشی مدرسه یاب معلم خصوصی

درحال دریافت اطلاعات ... {{ i le }} {{ sub i le }} آخرین ویرایش {{ up_da e_jalali }} گزارش خطا مطالعات اجتماعی فصل 1: زندگی با دیگران درس 1: من با دیگران ارتباط برقرار می‌کنم درس 2: احساسات ما درس 3: همدلی با دیگران درس 4: من عضو گروه هستم فصل 2: سرزمین ما درس 5: جمعیت ایران درس 6: منابع آب ایران درس 7: نواحی صنعتی مهم ایران درس 8: راه‌ها و حمل و نقل (1) درس 9: راه‌ها و حمل و نقل (2) درس 10: کشور ما چگونه اداره می‌شود؟ فصل 3: زندگی در نواحی دیگر جهان درس 11: کشورهای همسایه (1) درس 12: کشورهای همسایه (2) درس 13: حرکت‌های زمین درس 14: زندگی در نواحی مختلف جهان فصل 4: زیارت مکان‌های مقدس درس 15: بازگشت از سفر حج درس 16: مدینه شهر پیامبر (ص) درس 17: سفر به کربلا (1) درس 18: سفر به کربلا (2) فصل 5: ایران بعد از اسلام درس 19: ایرانیان مسلمان حکومت تشکیل می‌دهند درس 20: وزیران کاردان، شهرهای آباد درس 21: کشورگشایان بی‌رحم درس 22: بازسازی ویرانه‌ها $(fu c io () { app.da s(75); $('#da sT ee').js ee({ "co e" : { // co e op io s go he e " hemes" : { "do s" : false, // o co ec i g do s be wee do s "ellipsis" : ue } } }); // ge da s id $(docume ).o ('click',".da s_bu o ",fu c io (){ id = $( his).a ('da a-id'); app.da s(id); }) // ge opic id $(docume ).o ('click',". opic_bu o ",fu c io (){ id = $( his).a ('da a-id'); app. opic(id); }) // cha ge ee i em eve $('#da sT ee').o ("cha ged.js ee", fu c io (e, da a) { // co sole.log("The selec ed odes a e:"); // ale (da a.i s a ce.ge _selec ed( ue)[0]. ex ); // p i _ (da a.i s a ce.ge _selec ed( ue)[0]); // app. opic(5) }); }); ویدیو دوره کامل آموزشی، مطالعات اجتماعی پنجم دبستان مدرس: ایمان بیات مدت دوره: 3 ساعت (13 فایل) آلبوم بانک تست های آزمون آنلاین، مطالعات اجتماعی پنجم دبستان تعداد تست: 1123 سطح سختی: آسان، متوسط و دشوار مخصوص معلمان

نمونه سوالات مرتبط آزمون آنلاین 20 تست آزمون تستی درس 19 مطالعات اجتماعی پنجم دبستان | ایرانیان مسلمان حکومت… تیم مدیریت گاما آزمون آنلاین 15 تست آزمون آنلاین مطالعات اجتماعی پایه پنجم (درس 1 تا 12) دبستان مرآت دانش تیم مدیریت گاما آزمون آنلاین 8 تست آزمون تستی درس سوم مطالعات اجتماعی پنجم دبستان | همدلی با دیگران تیم مدیریت گاما 2 صفحه آزمون نوبت دوم مطالعات اجتماعی پنجم دبستان نبوت ابید | اردیبهشت 1397 مسعود نقدی نژادیان 2 صفحه آزمون مدادکاغذی مطالعات اجتماعی پنجم دبستان شهید سالاری با جواب | فصل 1: زندگی با… مجید بابایی رایـــــگان 5 صفحه سوالات تستی اجتماعی پنجم دبستان | شامل 40 سوال از جغرافی، تاریخ و مدنی ناهید چمران 2 صفحه آزمون مداد کاغذی مطالعات اجتماعی پنجم دبستان | درس 7: نواحی صنعتی مهم ایران زینب وندائی 1 صفحه آزمون ماهانه اسفندماه مطالعات اجتماعی پنجم دبستان | درس‌های 15 و 16 و 17 مریم سریری 11 صفحه نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی | درس 2: احساسات ما احمدرضا محمدزمانی 2 صفحه آزمون مداد کاغذی مطالعات اجتماعی پنجم دبستان امین | درس 17 و ۱۸: سفر به کربلا (1)… علیرضا بیات رایـــــگان 2 صفحه آزمون مستمر مطالعات اجتماعی پنجم دبستان شهید میاحی | تا درس 9 مهدی خضیراوی 3 صفحه کاربرگ تکلیف مهارتی مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدائی | درس 5: جمعیت ایران اجتماعی ابتدائی 2 صفحه آزمون تستی مطالعات اجتماعی پنجم دبستان | از درس های 18 تا پایان 22 ملیحه فتحی $('.mai -ca ousel').flicki y({ // op io s cellAlig : ' igh ', co ai : ue, igh ToLef : ue, w apA ou d: false, pageDo s: false, cellSelec o : '.ca ousel-cell', au oPlay: false, pe ce Posi io : false }); محتواهای آموزشی مرتبط     فایل های پاورپوینت، ویدئو، صوتی، متنی و ... پاورپوینت آموزش مجازی مطالعات اجتماعی پنجم دبستان | درس 3: همدلی با دیگران فیلم آموزشی ریاضی پنجم دبستان | نسبت‌های مساوی پاورپوینت کتاب محور تدریس مطالعات اجتماعی پنجم دبستان | درس 1: من با دیگران ارتباط برقرار می‌کنم موارد بیشتر ارسال فایل پرسش و پاسخ های مرتبط    سوال کنید یا به سوالات دیگران پاسخ دهید ... کدام نوع اهرم با افزایش نیرو و کدام با افزایش سرعت کمک می کنند؟ معمولاً تشخیص نیرو و جسم در اهرم ها آسان است. محل تکیه گاه را چگونه میتوان تشخیص داد؟ در الگوی عددهای مثلثی چگونه میتوانم عدد مربوط به شکل شماره دلخواه را حساب کنم؟ موارد بیشتر ارسال پرسش درسنامه های مرتبط درسنامه آموزشی مطالعات اجتماعی پنجم | درس 6: منابع آب ایران درسنامه آموزشی مطالعات اجتماعی پنجم | درس 5: جمعیت ایران درسنامه آموزشی هدیه های آسمانی پنجم | درس 8: دو نامه موارد بیشتر آزمون های آنلاین مرتبط آزمون تستی درس 19 مطالعات اجتماعی پنجم دبستان | ایرانیان مسلمان حکومت تشکیل می دهند آزمون آنلاین مطالعات اجتماعی پایه پنجم (درس 1 تا 12) دبستان مرآت دانش آزمون تستی درس سوم مطالعات اجتماعی پنجم دبستان | همدلی با دیگران موارد بیشتر

مقاله پنج توصیه برای نوجوانان وجوانانی که احساس اضطراب می کنند آرامش برای نوجوانان و جوانان یونیسف Nju g’e Wa ji u

10 فوریه 2021 همه ما انسان ها گاهگاهی در مواجهه با موقعیت هایی نامعلوم، ترسناک یا چالش برانگیز احساس اضطراب می کنیم. اضطراب یک احساس بسیار طبیعی در انسان است که برای محافظت از ما در برابر تهدیدهای احتمالی طراحی شده است. احساس اضطراب اغلب می تواند شبیه احساس ناراحتی یا نگرانی باشد. همچنین ممکن است همراه با علائم جسمانی باشد؛ مانند افزایش ضربان قلب، تنفس سریع، سردرد یا ناراحتی های معده و از این قبیل. جوانان و نوجوانان، به ویژه، تغییرات و تجربیات جدید زیادی را تجربه می کنند، بنابراین احساس اضطراب در میان آنها بسیار رایج است. همه گیری کووید-19 مجموعه جدیدی از چالش ها را با خود به همراه آورده است و برای بسیاری از مردم خطر اضطراب را افزایش می دهد. این احساس ممکن است به نظرغیرقابل تحمل و طاقت فرسا بیاید، اما توصیه هایی وجود دارد که همه ما می توانیم با انجام آنها از غلبه ی این احساس ناخوشایند پیشگیری کنیم. به این منظور، پنج مرحله  زیر را به شما معرفی می کنیم که ارزش امتحان کردن را دارند: 1- نفس عمیق بکشید - به آرامی از طریق بینی نفس بکشید (دم بگیرید) و از طریق دهان بازدم انجام دهید. این کار را چند بار انجام دهید تا احساس آرامش کنید. دم و بازدم آرام، اختیاری و تنفس شکمی یکی از ساده ترین و موثرترین روش هایی است که می توانیم برای کاهش اضطراب انجام دهیم، زیرا باعث افزایش اکسیژن رسانی به مغز می شود و به تقویت احساس آرامش کمک می کند. تنفس سریع در هنگام بروز اضطراب بسیار معمول است و در واقع علائم جسمی نیزمانند گزگز کردن در بدن ایجاد می کند که خود باعث ایجاد اضطراب بیشتری می شود. می توانید انجام یک تمرین تنفسی روزانه را در برنامه روزانه خود بگنجانید، یا روشهای آرامش بخش عضلانی را امتحان کنید (یعنی عضلات  قسمت خاصی از بدن را منقبض و سپس آرام/ریلکس کنید) این روش می تواند به آرامش بدن کمک کند و ذهن شما را از فکرهای نگران کننده دور کند. 2- با یک دوست یا فردی که مورد اعتمادتان است صحبت کنید - به او درمورد احساسات خود بگویید و وضعیت او را نیز جویا شوید. صحبت با شخص دیگر می تواند به ما کمک کند تا هم از فشاری که در ذهن خود ایجاد کرده ایم، خلاص شویم و همچنین راه حل ها و روش هایی برای حل مشکلاتی که منشاء اضطراب مان هستند، بیابیم. به یاد داشته باشید که می توانید پشتیبان مهمی برای فردی باشید که احساس اضطراب می کند - سعی کنید این هفته با یک نفر تماس بگیرید. Nju g’e Wa ji u 3- به نیازهای اولیه بدن خود توجه کنید - وقتی نیازهای بنیادین مانند خوب خوابیدن و غذا خوردن برآورده نشوند، می توانیم به راحتی احساس اضطراب و اختلال کنیم. این هفته - با تمرکز بر خوب خوابیدن، خوب غذا خوردن و انجام نوعی فعالیت بدنی - از سلامت جسمانی خود مراقبت کنید و ببینید چه تفاوتی می تواند ایجاد کند. بعضی اوقات افراد برای کاهش احساس اضطراب شدید، کافئین استفاده می کنند و یا به خود درمانی هایی مانند استفاده از تنباکو و از این دست روی می آوردند؛ اما تمامی اینها تنها باعث می شوند در طولانی مدت اضطراب بیشتری را تجربه کنیم. 4- فعالیت های آرامش بخش را در برنامه روزمره خود بگنجانید - سعی کنید حداقل یک ساعت در روز را صرف انجام فعالیتی کنید که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید، مانند خواندن کتاب مورد علاقه تان، نقاشی یا نوشتن یادداشت های روزانه درباره خودتان و زندگی تان. سعی کنید کارهایی را که ممکن است باعث ایجاد اضطراب در شما شوند، مانند دنبال کردن مداوم اخبار یا رسانه های اجتماعی، را محدود کنید. احساس عدم آمادگی و عجله در کارها نیز می تواند اضطراب و استرس زیادی ایجاد کند. اگر می دانید که کار مهمی مانند آزمون در مدرسه یا یک ضرب العجل کاری پیش رو دارید، سعی کنید از قبل برنامه ریزی کنید و برای آماده سازی خودتان زمان بگذارید. 5- از دیگران کمک بخواهید - اگر مدام علائم اضطراب  دارید و در زندگی روزمره شما اختلال ایجاد می کند، حمایت و کمک بیشتری از دیگران درخواست کنید. به این فکر کنید که آیا اضطراب شما بر کیفیت زندگی، تحصیل، کار، روابط و توانایی مراقبت از خودتان تأثیرات منفی گذاشته است؟ آیا این اضطراب فراتر از واکنش معمول شما در یک موقعیت استرس زاست؟  وقتی مسئولیت های تان بسیار زیاد و خارج از توان تان باشد، مدرسه ، مرکز بهداشت یا سایر مراکز خدمات رسانی در محل زندگی تان، می توانند حمایت تان کنند و پشتیبان تان باشند. کمک خواستن حق شما و نشان دهنده توانمندی شماست – این کار نشانگرخودآگاهی و شهامت برای غلبه بر موقعیتی دشوار است. اگر نمی دانید به کجا مراجعه کنید، از شخصی که به او اعتماد دارید کمک بگیرید یا به صورت آنلاین خدمات حمایتی موجود در کشورتان را جستجو کنید. Nju g’e Wa ji u

مطالب مرتبط #سلامت و رشد نوجوانان جمهوری اسلامی ایران

جست و جوی بیشتر خبر 05 اکتبر 2021 برگزاری اولین دور کارگاههای آموزشی در زمینه تحقیق عملیاتی مشارکتی توسط دفتر یونیسف ایران و وزارت ورزش و ‏جوانان‎ ‎ بخوانید خبر 04 آگوست 2021 بازگشایی مرکز توانمندسازی نوجوانان و جوانان در کرمانشاه توسط وزارت ورزش و جوانان و دفتر یونیسف ایران بخوانید اطلاعیه خبری 17 مارس 2021 تهیه نبولایزر برای کودکان مبتلا به بیماری فیبروز کیستیک در ایران توسط صندوق کودکان سازمان ملل بازدید از صفحه خبر 17 مارس 2021 یونیسف و ستاد مبارزه با مواد مخدر توافق نامه همکاری جدیدی درزمینه کاهش تقاضای مواد مخدر میان کودکان و نوجوانان امضا کردند بخوانید

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب