دسته‌بندی‌ها

توجه : تمامی مطالب این سایت از طریق ربات جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران توسط آیدی موجود در بخش تماس با ما، به ما اطلاع داده تا مطلب حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

عکس گوه

برای استفاده صحیح از گوه خود ، مهم است که بدانید که چگونه می توانید برای گرفتن عکس خود تنظیم کنید. این مراحل ساده را برای تنظیم یک عکس گوه کامل بخوانید!

عکس گوه

نحوه تنظیم عکسهای گوه

به اشتراک گذاشتن این فیس بوک اشتراک در توییتر این را در Pi e es به اشتراک بگذارید

نکات بزرگتر صهیون برای بهبود بازی گلف شما

هنگام استفاده از گوه خود روی سبز ، بسیاری از اشتباهات می توانند بازی شما را پایین بیاورند. برای استفاده صحیح از گوه خود ، مهم است که بدانید که چگونه می توانید برای گرفتن عکس خود تنظیم کنید. شما نمی خواهید بیش از حد تمرین را به گوه خود ببخشید ، بنابراین کمک می کند تا یک باشگاه اضافی برای تمرین شات ایجاد شود.

عکس گوه

قدم ها به سمت یک گوه دقیق

1 هدف

هدف خود را پیدا کنید ، ممکن است بخواهید از یک باشگاه برای تراز شلیک خود با هدف استفاده کنید ، اما اکنون مطمئن شوید که هدف شما در خط بصری شما قرار دارد.

2. از یک کلوب اضافی استفاده کنید

اکنون زمان آن است که شما می خواهید از آن باشگاه اضافی برای تراز کردن شوت استفاده کنید. آن را روی زمین قرار دهید تا موقعیت توپ 894uiz را علامت گذاری کند. شافت کلوپ باید مستقیماً به سمت توپ باشد اما عمود بر هدف است و بین پاهایتان عقب است.

3. موضع

اطمینان حاصل کنید که هر دو پای شما به موازات شافت است و شافت بین پاهای شما است. در طول شوت گوه می خواهید مطمئن شوید که توپ همیشه به طور مساوی بین پاهای شما قرار دارد.

4. زاویه

پای سربسته خود را به سمت هدف خود بچرخانید ، با انجام این کار می توانید با استفاده از آن ضربه را راحت تر کنید. پاشنه چپ خود را روی زمین بگذارید و بر روی آن محور باشید. به نظر می رسد اکنون توپ خیلی بیشتر از موضع شما عقب می ماند. هنوز هم باید در وسط موضع شما باشد ، این با پاشنه های شما اندازه گیری می شود.

5. تغییر وزن

برای ضربه زدن به توپ ، وزن بیشتری را روی پای اصلی خود وارد کنید. این همچنین به شما در ناهمواری کمک می کند تا به اندازه بین توپ و چهره باشگاه خود سبز نکشید.

6. نوسان خود را تست کنید

آزمایش نوسانات شما به شما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این موقعیت بیش از حد احساس "تنگ" شده یا خیر ، کمک می کند. اگر احساس گرفتگی می کنید ، می توانید پای خود را چند سانتی متر به عقب برگردانید ، تا زمانی که در ترازو بماند.

7. عمل

تمرین کامل می شود! بنابراین حتماً به تمرین این موقعیت ادامه دهید و تا زمانی که آن را کامل نکردید ، سعی کنید آن را امتحان کنید!

عکس گوه

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب