دسته‌بندی‌ها

توجه : تمامی مطالب این سایت از طریق ربات جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران توسط آیدی موجود در بخش تماس با ما، به ما اطلاع داده تا مطلب حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

سامانه تغذیه دانشگاه شهید بهشتی

jQue y(docume ). eady(fu c io () { va op io s_viewHelpDialog = {}; op io s_viewHelpDialog.heigh = 300; op io s_viewHelpDialog.wid h = 400; op io s_viewHelpDialog. i le = "\u0628\u0627\u0632\u06CC\u0627\u0628\u06CC \u06A9\u0644\u0645\u0647 \u0639\u0628\u0648\u0631"; op io s_viewHelpDialog.show = "slide"; op io s_viewHelpDialog.hide = "slide"; op io s_viewHelpDialog.au oOpe = false; op io s_viewHelpDialog.modal = ue; op io s_viewHelpDialog.ope opics = "ope Remo eDialog1s"; op io s_viewHelpDialog.jque yac io = "dialog"; op io s_viewHelpDialog.id = "viewHelpDialog"; op io s_viewHelpDialog.h ef = "#"; jQue y.s u s2_jque y_ui.bi d(jQue y('#viewHelpDialog'),op io s_viewHelpDialog); }); ورود به سامانه سماد نام کاربری رمز عبور  

" به اطلاع کارکنان محترم می رساند ، با توجه به بخشنامۀ  شمارۀ 39158 مورخ 1400/07/27 سازمان اداری و استخدامی کشور (تغییر ساعت اداری دانشگاه) بدین وسیله رزرو و تحویل ناهار از روز شنبه 06 آذر 1400 لغو و تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد  "        قابل توجه دانشجویان گرامی با توجه به دستور مدیر محترم امور دانشجویی،تحویل غذا در کلیه سلفها فقط با ارائه کارت تغذیه(کارت دانشجویی) امکانپذیر می باشد. قابل توجه دانشجویان محترم ساکن خوابگاه ها با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و برگزاری کلیه فعالیتهای آموزشی دانشگاه به صورت غیر حضوری،به اطلاع می رساند وعده ناهار تا اطلاع ثانوی در سلفهای مرکزی توزیع نشده و فقط در سلفهای خوابگاه کوی توزیع خواهد شد. زمان توزیع وعده ناهار خوابگاه کوی برادران (ایّام عادی) :             12:30 لغایت 14:00 زمان توزیع وعده ناهار خوابگاه کوی خواهران (ایّام عادی) :          12:15 لغایت 13:45 ************************************************ زمان توزیع وعده ناهار پنجشنبه و روزهای تعطیل رسمی (خوابگاه کوی برادران) : 12:00 الی 13:30 زمان توزیع وعده ناهار پنجشنبه و روزهای تعطیل رسمی (خوابگاه کوی خواهران) : 11:45 الی 13:15 ************************************************* زمان توزیع وعده شام خوابگاه کوی برادران :                18:00 لغایت 19:30 زمان توزیع وعده شام خوابگاه کوی خواهران :               17:45 لغایت 19:15        قابل توجه دانشجویان محترم پردیس مرکزی به اطلاع می رساند آن دسته از دانشجویانی که مایل به  در یافت وعده ناهار در سلفهای مرکزی دانشگاه   می باشند،از روز شنبه مورخ 1 خرداد 1400 می توانند نسبت به رزرو وعده ناهار خود در سلفهای مرکزی اقدام نمایند. محل تحویل وعده ناهار در دانشگاه،سلف دانشجویان مقطع دکتری می باشد و بدلیل محدودیتهای موجود ساعت توزیع ناهار از ساعت 12 الی 13:00 خواهد بود. *** جهت سهولت و اطمینان بیشتر در انجام عملیات ، فقط از  کامپیوتر و مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده نمایید .*** "قابل توجه دانشجویان محترم" ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید وآرزوی سلامتی و موفقیت برای یکایک دانشجویان گرامی بدین وسیله به اطلاع می رساند بر اساس دستور العمل های بهداشتی و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا استفاده از سلف سرویس های دانشگاه در صورت رعایت موارد ذیل الذکر بلامانع خواهد بود . استفاده از ماسک ، مواد ضد عفونی کننده دستها و رعایت فاصله گذاری فیزیکی بر اساس علامتهای نصب شده جهت ورود به سلف سرویسهای دانشجویی الزامی است. از ورود افراد فاقد ماسک جلو گیری خواهد شد . همراه داشتن کارت تغذیه(کارت دانشجویی) الزامی است. امکان تحویل غذای رزرو شده ازطریق کد فراموشی و رمز دوم دستگاه اتوماسیون تغذیه،امکانپذیر نمی باشد. ارائه غذا فقط از طریق رزرو قبلی و ترجیحا به صورت بیرون بر امکانپذیر خواهد بود. همراه داشتن قاشق،چنگال و لیوان شخصی الزامی است و اداره تغذیه هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد با توجه به آمار پخت غذا بر اساس رزرو قبلی دانشجویان و بسته بندی غذا به صورت بیرون بر و یکبار مصرف،امکان ارائه غذا به صورت روز فروش در وعده های غذایی میسر نمی باشد.                                                                     مدیریت خدمات دانشجویی *************************************************************************************************************            " توجه مهم : دانشجویان محترم ، امکان رزرو  و  انصراف از غذا  3روز قبل  از تاریخ مورد نظر خواهد بود "             ( ***رزرو و انصراف غذای شنبه هر هفته ، تا ساعت 8صبح پنجشنبه هفته قبل امکانپذیر می باشد*** ) *************************************************************************************************************                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         از دانشجویان عزیزی که در شرف فارغ التحصیلی میباشند خواهشمند است به اندازه مبلغ غذای مصرفی مبلغ کارت تغذیه خود را شارژ نمایند.بدیهی است با توجه به سیستم جدید اتوماسیون تغذیه در هنگام تسویه حساب امکان عودت مبلغ شارژ اضافی وجود ندارد. دانشجویان گرامی جهت ورود به سیستم جدید از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و از شماره ملی خود به عنوان رمز عبور استفاده کنید.لازم به ذکر است جهت سهولت و اطمینان بیشتر در انجام عملیات بهتر است از مرورگر موزیلا فایر فاکس  استفاده نمایید.

داده کاوان اندیشه برتر دانشگاه شهید بهشتی

رزرو غذا دانشگاه شهید بهشتی www.di i g.sbu.ac.i

رزرو غذا دانشگاه شهید بهشتی  از دانشجویان عزیزی که در شرف فارغ التحصیلی میباشند خواهشمند است به اندازه مبلغ غذای مصرفی مبلغ کارت تغذیه خود را شارژ نمایند.بدیهی است با توجه به سیستم جدید اتوماسیون تغذیه در هنگام تسویه حساب امکان عودت مبلغ شارژ اضافی وجود ندارد. دانشجویان گرامی جهت ورود به سیستم جدید از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و از شماره ملی خود به عنوان رمز عبور استفاده کنید.لازم به ذکر است جهت سهولت و اطمینان بیشتر در انجام عملیات بهتر است از مرورگر موزیلا فایر فاکس و یا گوگل کروم استفاده نمایید. برای رزرو غذا دانشگاه شهید بهشتی اینجا یا بر روی تصویر زیر کلیک کنید   راهنمای استفاده از اتوماسیون تغذیهکلیه دانشجویان جهت رزرو غذا و یا افزایش اعتبار کارت تغذیه بصورت اینترنتی می‌توانند مطابق مراحل زیر اقدام نمایند:  مرحله اول: به وب سایت h p://di i g.sbu.ac.i مراجعه نمایید. مرحله دوم: بر روی دکمه «اتوماسیون تغذیه دانشجویان» کلیک نمایید. مرحله سوم: پس از ورود به سامانه اتوماسیون تغذیه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در قسمت «اتوماسیون تغذیه دانشجویی» در کادر «کد کاربر» شمارۀ دانشجویی خود و در کادر «کلمه عبور» رمز عبور موقت که بصورت پیش فرض 123 قرار داده شده را وارد نمایید.نکته: شما فقط در اولین ورود به سامانه می‌توانید از رمزعبور پیش فرض استفاده کنید. مرحله چهارم: در این مرحله از شما خواسته می‌شود که رمزعبور خود را تغییر دهید. رمزعبور دلخواه خود را که حداقل شش کاراکتر و ترکیبی از حروف و اعداد باشد را وارد نموده و تایید کنید.نکته: فقط در اولین ورود به سامانه از شما خواسته می‌شود رمزعبور پیش فرض را تغییر دهید. برای ورود به سامانه تغذیه در دفعات بعد نیازی به تغییر رمزعبور نخواهید داشت. پس از ورود به سامانه تغذیه کادرهای زیر را مشاهده خواهید کرد. (نحوه رزرو غذا پس از معرفی کادرها قرار داده شده است.) کادر کاربر: در این قسمت نام و نام‌خانوادگی شما و مبلغ موجودی حساب شما مشخص گردیده است.نکته مهم: در صورتی که نام و نام‌خانوادگی شما صحیح درج نشده است به مسوولان سامانه اتوماسیون تغذیه مراجعه نموده و آنرا اصلاح نمایید. کادر صورتحساب: در این قسمت عملیات خرید شما نشان داده می‌شود. کادر وعده غذایی: در این قسمت وعده‌های غذایی (صبحانه ، ناهار و شام) نشان داده می‌شود.نکته: برای خرید هر وعده غذایی باید به صورت مجزا وعده صبحانه یا ناهار و یا شام انتخاب گردد. دکمه هفته بعد: شما با کلیک کردن روی این دکمه از هفته جاری خرید به هفته بعد منتقل می‌شوید. دکمه هفته قبل: شما با کلیک کردن روی این دکمه از هفته جاری خرید به هفته قبل منتقل می‌شوید.نکته: برای رزرو غذا به تاریخ روزها و برچسب «هفته جاری» دقت نمایید. کادر رزرو غذا که شامل ستونهای زیر است:• ستون روز: در این ستون ایام هفته قرار دارند. در کنار این ستون یک مربع مشاهده می‌شود که با تیک زدن در داخل آن می‌توانید وعده غذایی مربوط به آن روز را رزرو نمایید.• ستون تاریخ: در این کادر تاریخ روزهای هفته قرار دارد.نکته: در هنگام رزرو غذا به تاریخ روزها توجه فرمایید.• ستون سلف: در این قسمت باید سلف غذاخوری مربوط به خود را در هر وعده غذایی انتخاب نمایید.نکته مهم: در هر سه نوبت غذایی صبحانه، ناهار و شام، باید نسبت به انتخاب سلف یا خوابگاه محل تحویل غذا اقدام نمایید. بدیهی است غذا فقط در جایی تحویل خواهد شد که دانشجو آن را انتخاب نموده است.• ستون نام غذا: در این قسمت مشخصات کامل وعده غذایی ارائه شده، قرار دارد.توضیح مهم: در صورتی که در یک روز محدودیت خرید وجود داشته باشد، نوشته‌های آن ردیف کمرنگ هستند و انتخاب آن‌ها امکان پذیر نیست.• ستون تعداد: تعداد غذا برای رزرو را نشان می‌دهد.• ستون قیمت غذا: قیمت غذا در این ستون برای هر ردیف درج شده است. دکمه ثبت: پس از انتخاب و تیک زدن کادرهای کنار روزهای هفته، برای ثبت باید بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید تا رزرو غذا انجام شود.نکته: درصورت عدم کلیک بر روی دکمه «ثبت» هیچ غذایی برای شما رزرو نخواهد شد. دکمه خروج: پس از پایان مراحل خرید جهت خارج شدن از سایت حتماً با کلیک کردن بر روی دکمه خروج از اتوماسیون تغذیه خارج شوید. جهت خرید(رزرو) غذا می‌توانید مطابق مراحل زیر اقدام کنید: مرحله اول: ابتدا از کادر وعده غذایی، نوع وعده غذایی موردنظر خود را انتخاب کنید. مرحله دوم: در مربع واقع در کنار روز مورد نظر خود کلیک کنید. مرحله دوم: نوع سلف موردنظر خود را انتخاب کنید. مرحله سوم: بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.   جهت لغو وعده غذایی که قبلاً رزرو کرده‌اید می‌توانید مطابق مراحل زیر عمل کنید: مرحله اول: تیک موجود در کادر کنار روز مورد نظر را با کلیک کردن بردارید. مرحله دوم: بر روی دکمه «ثبت» کلیک کنید.   جهت افزایش اعتبار کارت تغذیه می‌توانید مطابق مراحل زیر اقدام نمایید: مرحله اول: بر روی گزینه «افزايش اعتبار شتاب» موجود در بالای صفحه کلیک کنید.نکته 1: برای افزایش اعتبار، داشتن یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمزعبور و کد CVV2 و موجودی کافی باشد، نیاز خواهید داشت. کد CVV2 يک عدد سه یا چهار رقمي است که معمولاً بر روي کارت¬هاي بانکی عضو شبکه شتاب حک شده است.نکته 2: داشتن رمز دوم کارت بانکی برای افزایش اعتبار ضروری است. شما مي توانيد با مراجعه به دستگاههاي خودپرداز بانک صادر کننده کارت بانکی، رمز دوم خود را دریافت کنید. مرحله دوم: در صفحه‌ باز شده مبلغ اعتبار مورد نظر را به ریال وارد نمایید. مرحله سوم: بر روی شناسه بانک موردنظر کلیک نموده تا وارد صفحه پرداخت الکترونیکی شوید.  مرحله چهارم: در صفحه پرداخت الکترونیکی بانک، شماره 16 رقمي درج شده روی کارت شتاب خود را وارد کنید. رمز عبور دوم، کد CVV2 و تاريخ انقضاي کارت شتاب خود در کادرهای مربوطه وارد نمایید و پس از کنترل مجدد مبلغ درخواستي در پايين صفحه، دکمه تأييد را کلیک کنید.نکته: تاريخ انقضا بر روي کارت بانکی شما چاپ شده است. در صورتي که اين تاريخ بر روی کارت درج نشده، مي-توانيد از طريق دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت و يا از داخل شعبه و يا تماس با مرکز خدمات کارت بانک آن‌را دريافت نماييد.توجه : درصورتی که از کارت¬هاي بانک تجارت استفاده مي‌کنید، پس از وارد کردن شماره 16 رقمي کارت بانک يک کادر ديگر نيز در همان قسمت برای آنها باز مي‌شود که لازم است در آن تمام ارقام را صفر وارد نمايند. مرحله پنجم: پس از پایان موفقیت آمیز مراحل فوق، یک شماره تراکنش بانکی به عنوان پاسخ عمليات موفق به شما نمايش داده خواهد شد. با کليک بر روي رزرو غذاي هفتگي مي توانيد به صفحه رزرو غذا باز گردید و این در حالي است که اعتبار کارت تغذيه شما افزايش يافته است.     همراه داشتن کارت دانشجویی جهت دریافت غذا الزامی است. هیچ گونه فیش غذا، مهمان و روزفروش موجود نمی باشد. هر دانشجو فقط امکان دریافت یک پرس غذا را دارد. تمامی مراحل رزرو غذا و افزایش اعتبار کارت تغذیه فقط بصورت اینترنتی انجام می شود. کارت دانشجویی که در روز ثبت نام دریافت می‌کنید دارای مبلغ اعتبار اولیه 000/200 ریال است. پس از اتمام این اعتبار جهت افزایش اعتبار کارت تغذیه باید از سیستم اینترنتی افزایش اعتبار کارت تغذیه با کارت شتاب استفاده نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید (رزرو) غذا از وب سایت اینترنتی یا خرابی کارت تغذیه با شماره تلفن‌های 29902288 و یا 29902294 تماس حاصل فرمایید. اطلاعات تکمیلی روی وب سایت دانشگاه به آدرس www.sbu.ac.i قرار دارد. برنامه غذایی بصورت ماهیانه در سایت اتوماسیون تغذیه ثبت می گردد. دانشجویان عزیز می بایست تا 72 ساعت قبل نسبت به رزرو غذا و یا کنسل نمودن رزرو خود اقدام نمایند. بدیهی است بعد از این زمان امکان رزرو و کنسل نمودن رزرو غذا وجود ندارد. موفق و موید باشیدمدیریت امور دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برچسب‌ها: رزرو غذا شهید بهشتی, دانشگاه شهید بهشتی

+ نوشته شده در شنبه نهم آبان ۱۳۹۴ ساعت 12:6 توسط مدیر سایت  | 

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب